آخرین اخبار
کد مطلب: 146989
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:
بيش از 81 هزار نفر در طرح نهضت ملي مسکن چهارمحال و بختياري ثبت‌نام کردند/ واگذاري برخي واحدها در سال 1402
تاریخ انتشار : 1401/08/21
نمایش : 347
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در بحث ساخت مسکن ملي در اين استان پيشرفت‌هاي خوبي داشتيم گفت: کل ثبت‌نام‌کنندگان در اين استان 81 هزار و 892 نفر هستند.
به گزارش سلام لردگان؛ هادي باقري سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در بحث ساخت مسکن ملي در اين استان پيشرفت‌هاي خوبي داشتيم اظهار کرد: کل ثبت‌نام‌کنندگان در اين استان 81 هزار و 892 نفر هستند.
 
وي با بيان اينکه سهميه کل اين استان در طرح نهضت ملي مسکن چهارمحال و بختياري در هر سال 40 هزار و 927 نفر است تصريح کرد: بايد در هر سال 10 هزار و 231 واحد تحويل مردم شود.
 
باقري گفت: کار ساخت يک هزار و 224 واحد در محله 34 منظريه آغاز شده است که در مرحله سقف و ستون است و بنياد مسکن به‌عنوان مجري درحال تکميل آن است.
 
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري بيان داشت: مردم به ‌صورت مرحله به مرحله هزينه ساخت را واريز مي‌کنند و کمک دولت هم به‌‌صورت همزمان به کار تزريق مي‌شود، مراحل واريز آورده از سوي مردم بستگي به پيشرفت فيزيکي پروژه‌ها دارد.

وي با اشاره به اينکه قراردادها با پيمانکاران به‌صورت 24 ماهه بسته شده است اضافه کرد: از آنجايي که چهارمحال و بختياري سردسير است اين احتمال وجود دارد که در زمستان کمي کارها کُند شود.
 
باقري خاطرنشان کرد: با توجه به افزايش قيمت مصالح مورد نياز بايد آورده افزايش يابد اما صحبت‌هايي هم مبني‌بر افزايش تسهيلات وجود دارد که درصورت افزايش از طريق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
 
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري يادآور شد: کليه واحدها در اين طرح در منظريه ساخته مي‌شود چراکه زمين‌ها واگذار شده بايد جزء منابع ملي باشند، در محدوده و حريم شهر قرار گيرند و قابليت مسکوني شدن داشته باشند.
 
وي افزود: پروژه‌ها به‌صورت 24 ماهه تحويل پيمانکار شده است و اگر پيمانکاران به‌درستي کار کنند و پول مردم هم به موقع واريز شود، اواخر شهريور سال آينده واحدها آماده تحويل مي‌شوند.
 
باقري بيان داشت: گروه‌هاي ساخت در اين استان هنوز کار ساخت و ساز را آغاز نکرده‌اند و کم و بيش در حال ساخت هستنند اما پروژه‌هايي که دست دولت هستند جايگاه خوبي در کشور دارند.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس